maandag 8 december 2014

Sinterklaas

Sinterklaas is weer het land uit en hij heeft iedereen weer goed verwend met leuke cadeau's. Ik vind het altijd erg gezellig om pakjesavond te vieren. Vroeger ging het alleen om de cadeau's maar nu vind ik het ook gewoon gezellig als we met familie samen zijn. Maar de Sint heeft ook bij mij een paar super leuke cadeau's achtergelaten. 


Dit super lieve kastje is heel handig om dingen in op te ruimen. Ik ben echt een rommelkont en vind het altijd super leuk om kastjes te krijgen om nog meer zooi in te kunnen stoppen.

Ook kreeg ik een lekker maskertje. Ik vind maskertjes altijd leuk om te krijgen omdat ik ze altijd wel kan gebruiken.
Deze twee mini's komen uit de adventskalender van The Body Shop. Eigenlijk had ik deze al voor Sinterklaas gekocht maar ik vond het toch leuk om ze ook even te laten zien.

Ook deze nagelvijl en handcrème komen uit de kalender. De eerste week zaten er echt super leuke dingen in de kalender.

Het laatste wat ik uit de kalender kreeg waren deze twee zeepjes en dit oogpotlood. De zeepjes ruiken heerlijk en ik ben erg benieuwd naar het oogpotlood.

Zoals je misschien al gezien hebt doen we niet echt aan veel cadeau's met Sinterklaas. Elk jaar mag iemand anders uit het gezin een musical kiezen en daar gaan we dan met z'n allen heen. Dit jaar is het 'Moeder ik wil bij de Revue' geworden. Ik ben heel benieuwd en heb er heel veel zin in!


Heb jij ook pakjesavond gevierd?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!